|
|
|
 |
دریافت نامه ها و سایر مکاتبات اداری از طریق اتوماسیون و بررسی آنها و انجام اقدامات لازم |
|
 |
تنظيم ليست متقاضيان ملاقات با سرپرست مربوط و تعيين ساعات ملاقات براي آنها |
|
 |
تهيه و تنظيم گزارشات لازم پيرامون مطالب و وقايع مهم روزانه جهت ارائه به سرپرست مربوط |
|
 |
ابلاغ دستورات صادره سرپرست مربوط به اشخاص، مؤسسات ذيربط و واحدهاي تابعه بر حسب خط مشي تعيين شده و در صورت لزوم پيگيري آنها |
|
 |
آماده كردن سوابق و پرونده هاي مربوط به كميسيونها و جلسات و سمينارها براي اطلاع و مطالعه قبلي سرپرست |
|
 |
تنظيم اوقات جلسات و كميسيون هائي كه در دفتر سرپرست مربوطه تشكيل ميشود و مطلع ساختن مقامات يا افراد شركت كننده در جلسه |
|
 |
پاسخگوئي به مراجعين و راهنمائي آنها و در صورت لزوم فراهم آوردن امكانات انجام درخواست هاي متقاضيان و مراجعه كنندگان كه تقاضاي آنان بدون ملاقات با مقام ذيربط امكان پذير است |
|
 |
تهيه پيش نويس برخي از نامه ها و گزارشات و جدول هاي مختلف به زبان فارسي و محتملاً خارجي |
|
 |
انجام ساير امور ارجاعي مربوط به شغل |
|
|