معاونت بهداشت

پاسخگویی مناسب به دغدغه های مردم در حوزه بهداشت از مهمترین فعالیت¬های روابط عمومی است

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به وظیفه حساس و عملکرد مطلوب روابط عمومی های حوزه بهداشت دانشگاه به ویژه در بحران کرونا، کمک به ارتقاء آگاهی و سواد سلامت جامعه و پاسخگویی مناسب به دغدغه­های مردم را از مهمترین فعالیت­های این گروه برشمرد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه، دکتر مجید جعفری نژاد که در گردهمایی مسئولین روابط عمومی معاونت بهداشت و مراکز بهداشت پنجگانه شهرستان مشهد سخن می­گفت، اظهار داشت: روابط عمومی­های این حوزه با شناسایی دغدغه­های مردم و اعمال تدابیر و راهکارهای اصولی ضمن معرفی خدمات واحدهای تحت پوشش معاونت بهداشت کمک موثری در راستای شفاف سازی و رضایت مندی جامعه دارند.

دکتر جعفری نژاد سامانه تلفنی 191 را یکی از جلوه های اطلاع رسانی به موقع و سریع و در دسترس جامعه  معرفی نمود که در بحران کرونا به عنوان بازوی قوی در آگاهی بخش و پاسخگویی به سئوالات مردمی ایفای نقش نموده است و اظهار امیدواری کرد این سامانه در آینده در حوزه بهداشت و پیشگیری به فعالیت خود ادامه دهد.

 

 وی همچنین از زحمات همکاران روابط عمومی در به روز رسانی موجودی واکسن در مراکز واکسیناسیون سطح شهر مشهد مقدس و انتشار آن جهت اطلاع شهروندان محترم و جلوگیری از نارضایتی و سرگردانی آنان تقدیر و تشکر نمود. دکتر جعفری نژاد در ادامه خاطر نشان کرد روابط عمومی های مراکز پنجگانه مشهد بعنوان بازوهای روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه می باشند و امید است با تعامل با روابط عمومی ستاد مرکز بهداشت استان در راستای ارتقای سلامت آحاد جامعه خصوصا در بحران کووید، بیش از پیش گام های موثری بردارند

 

شایان ذکر است در این گردهمایی   که با هدف هماهنگی مسئولین روابط عمومی مراکز بهداشت پنجگانه مشهد در راستای اجرایی نمودن برنامه های اطلاع رسانی و اقناع سازی معاونت بهداشت به ویژه در پیک ششم کرونا برگزار گردید به بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه ها و فرآیند های روابط عمومی پرداخته شد .