معاونت بهداشت

بیش از  2 هزار  تماس مردمی با سامانه تلفنی  191 در هفته اول سال جدید برقرار شده است

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

مسئول سامانه  پاسخگویی به سؤالات کرونایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد:  بیش از 2 هزار تماس مردمی در هفته اول سال با سامانه 191 انجام شده است که  بیشتر سوالات مردمی در خصوص واکسیناسیون بوده است.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه، دکتر زهرا اباصلتی خاطر نشان کرد: سامانه 191 در ایام نوروز همانند سایر روزهای سال در دو شیفت صبح و عصر در خدمت مردم است.

وی با بیان اینکه مراقبت های مادر و کودک نیز در هر شیفتی با حضور یک کارشناس آموزش دیده به مردم ارایه
می شودگفت: علاوه بر مشاوره در خصوص بیماری کرونا، واکسیناسیون و مراقبت های مادر و کودک، مراقبت های تغذیه ای نیز به مخاطبین ارائه می شود و مردم می توانند شکایات خود را در موضوعات مختلف با کارشناسان مطرح کنند تا توسط حوزه های مربوطه به آن رسیدگی شود.

مسئول سامانه  پاسخگویی به سؤالات کرونایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: ارجاع بیماران بخصوص مادران باردار از دیگر اقداماتی است که توسط کارشناسان این سامانه انجام می شود تا روند درمان آنها به موقع انجام شود.