| |
|
|
|
|
| |
 |
اندیشه های مدیریت |
 |
| |
|
|
|
| |
 |
پيامدهای رضايت شغلی |
 |
| |
|
|
|
| |
 |
تحول سازمانی برای تعالی یادگیری |
 |
| |
|
|
|
| |
 |
چگونه انواع آزمونهاي شناختي را طراحی كنيم |
 |
| |
|
|
|
| |
 |
چگونه سئوالهاي آزمون را تحليل كنيم؟ |
 |
| |
|
|
|
| |
 |
چگونه فعاليتهاي آموزشي را ارزشيابي كنيم |
 |
| |
|
|
|
| |
 |
روشهاي سنجش فرايند ها و فرآورده هاي يادگيري غير شناختي |
 |
| |
|
|
|
| |
 |
زيرسيستم اصلي سازمان يادگيرنده |
 |
| |
|
|
|
| |
 |
نامه ی آبراهام لینکلن به معلم پسرش |
 |
| |
|
|
|
| |
 |
ویژگیهای کلاس درس متفاوت و کارآمد |
 |
| |
|
|
|
| |
 |
هدفهاي آموزشي يا هدفهاي يادگيري |
 |
| |
|
|
|